August 11, 2011

Kembali beraksi

Setelah beberapa lama blog terbiar sepi, akhirnya muncul semula semangat dan ide-ide untuk ber'blogging'. Orang kata, seorang 'blogger' adalah seorang 'loser', selalu sepi dan at the same time nak attention. sebab tu layan blogspot. katenya lagi, blogger biasanya tak otai sebab tulis jeeee bolehlah, yang lain, apa pun tak boleh. Hehehe..yeke? Bukan saya cakap..org lain cakap. Tapi sedikit sebanyak mcm setuju jugaklah. Kemana saya pergi hingga bulan demi bulan, detik berganti detik, masa bertukar ganti? hingga blog tak terkemaskini? hehehe.. kerana saya fikir, saya nak bercinta.. atau mungkin memang saya telah  bercinta selama april hingga july sehingga blog terbiar sepi.. manakan tak jari jemari keras menekan keypad henset. hehehe.. tapi sesungguhnya saya hanya mampu merancang..langit yang disangka cerah hingga ke petang, rupanya kehujanan diri ini di tengah hari. aku gagal lagi. hehehe.. yerp, gagal lagi utk kesekian kalinya.  Lumrah manusia, bila dah kehilangan baru terhegeh2 nak cari satu escapism utk meng-away-kan diri dari segala unsur2 'emo' akhirnya kuputuskannn juaa utk menulis blog seperti sedia kala. dengan harapan ia menjadi suatu medium dan terapi utk mengembalikan keadaan ke sedia kala. Insya Allah :)

No comments:

Post a Comment