February 16, 2011

Hati ini rindu..

Pada seorang kanak-kanak lelaki bernama Mohamad Mikhail Zikry  (Cousin kesygn anak maksu saye) yg berumur 3 tahun.Panggil dia Mika. Tak ada kata2 yg boleh gambarkan kerinduan saya. Kita tengok gambar Mika yer. Mika, Kak Long rindu.. :,-(

Inilah Mika kesayangan saya.

Mika ni sepupu saya yg paling bongsu. Paling manja. Paling comel. Saya jaga dari dia kecik (Baby lg mase tu).. SAYA HAPPY bila dia dah besar. =D

See, toldja' he's a grown up sweet boy edy.. =D Kak Long loves you so much!



Mika suka tengok tv..Kak Long plak suka snap Mika.. Mika tahu x kenapa sayang, sebabnya mcm nila..bila Kak Long rindu, I can look at u..


Semakin rindu ;-(

 alaa sayang.. =D


u melts me, darling

I love you

Kak Long dah susah sikit nak jumpa Mika sekarang, sayang. Kak Long study, ada kelas on weekend. But I'll always love you. Ya Allah, rindunya ;-(  This weekend Kak Long jumpa Mika ye. I'll buy you chocolate ye. XOXO Mika. Goodnight sayang. Mmuackks. ;-*

No comments:

Post a Comment